Good Wednesday

Idag har jag varit ledig. Och solen och sommaren är tillbaka häruppe i norr! :)
Jag var ute och plockade lite blåbär på förmiddagen, dock hade nån plockat där innan så det blev inte så jätte mycket blåbär, men några i alla fall. :)
 
Sedan blev det bokstund ute i solen innan det blev för varmt och jag drog till gymmet och bassängen för en simtur.
 
Sedan ringde jag Lisa och babblade lite med henne, super trevligt! :)
 
Nu ska jag äta middag och kolla på Grace anatomy.
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!
 


Kommentarer
Anonym

Härligt gumman!
Låter som en dag du njöt av - som man ska av varje dag om man kan!
Jag hade också en bra onsdag, med en mycket bättre magnetröntgenupplevelse än senast, och därefter en shoppingrunda, som började med att vi letade balkongmöbler och slutade med att vi istället köpte en bil. Så kan det gå, när man har lugnande medel i kroppen efter sjukhusbesöket. ;-)
Kramar

2013-07-26 @ 22:21:02
Mamma Mia

Hoppsan - jag var tydligen "anonym" när jag skrev från vår laptop - inte meningen att verkar som om jag inte står för att det är jag som skriver :-)
Kram på dig igen, min fina dotter!

Svar: hejsan hoppsan, jag vill också ha en bil. Kanske vi ska shoppa ihop? Jag köper fika och du resten? ;) Kramkram
Rebecca

2013-07-26 @ 22:22:51
Mamma Mia

Du är kul! Tack för att du får mig att skratta o le så ofta!

Svar: :D Tack detsamma!
Rebecca

2013-08-09 @ 22:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0