In Flames

Jag är ett stort In Flames fan, jag lyssnar på dem jämt. Till och med nu när jag skriver detta.
Det finns en låt för varje sinnesstämmning. För vissa är det kanske oväsen/oljud men då har man inte lyssnat ordentligt.
Death metal är väl mest känt för gemene man som skrik musik, och visst det finns en hel del band som man inte har en aning av vad dem säger, och vissa låter som grottmänniskor.men inte In Flames. För dem äger.
 
Jag var och såg dem live i Karstad förra våren och vilken scen närvaro. Det var episkt.
Innan dem skulle upp och spela så stod basisten, Peter Iwers,och gitaristen, Björn Gelotte, och lyssnade på ett av förbanden nere bland publiken. Så trots sina framgångar och koncerter i fulla arenor över hela världen verkar dem ändå var ett gäng goa gubbar från Göteborg med båda fötterna på jorden. Det får en ju bara att gilla dem ännu mer. 
Bild från internet
Bild jag tog på koncerten i Karlstad
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0