Fläta

Jag har blivit lite inspirerad av Vikings, det är en hel del coola frisyrer i den serien många med inslag av flätor. 
Så då vill ju självklart jag också ha en fläta. På bilden ser ni en inbakad fläta. Hihi, har aldrig riktigt lyckats fixa fina flätor innan. 
Tidigare idag lyckades jag göra typ en inbakad fläta från ena örat till det andra och flätade in min lugg som jag håller på att spara ut. Sedan tog jag och fångade upp flätan och resten av håret i en tofs. det låter finare än vad det va. Haha. Därav ingen bild. Skyller på att jag behövde tvätta håret annars hade det varit super stylish. :)
 


Kommentarer
Mamma Mia

Vad fint! Inte lätt att fläta så på sig själv, tycker inte jag iaf.
Kram

Svar: Tack! :) Kramkram
Rebecca

2013-06-23 @ 21:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0