Hyde Park

Först måste jag säga att jag älskar London, jag har velat åka dit i flera år och jag är så glad att jag tog lite semester där innan jag flyttade hem till Sverige.
Jag flög ned till London från Aberdeen vid lunch och på kvällen gav jag mig iväg för att se Hyde Park på cykel och Buckingham Palace. Överallt i London finns hyrcyklar som man via en kod låna en cykel från ett Barclay cykelställ. Lite krångligt innan jag fattade hur det fungerade men väldigt smidigt och trevligt sätt att se London och ta sig från A till B på.
Söt liten ekorre i Hyde Park.


Kommentarer
Mamma Mia

Jag är glad för din skull att du tog dig tid att semestra lite i London. Tack för att du delar m dig av fina bilder därifrån oxå!
Kramar

Svar: Me too, semester är nice. :) Kramkram
Rebecca

2013-06-11 @ 11:22:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0