London dag 2

London dag 2 bjöd på ett besök på Madam Tussaud, sedan en tur genom London på Hop on hop off buss, fika på St Pauls katedral, middag med min brors kompis och lite shopping på Oxford Street.
Här kommer lite bilder. :)
Me and Arnold.
 
På bussen.
Det som var lite creapy med det här fina området var att det känns som om jag har varit där förut. Fast jag aldrig har varit i London innan. Det är nästan som om jag skulle kunna svära på att jag har varit där förr. Men den enda förklaringen jag har är att det måste finnas nån liknande plats i typ i Europa som vi besökte när jag var tio och vi var på bilsemester. 
Jag tänkte att jag kan ju skriva ett inlägg på det jag köpte i London, vilket var en hel del. :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma Mia

Vilka bra foton! Tänk att du sprang på alla dessa kända människor på samma dag! Kan tänka mig att du inte hann prata så mycket med dem bara; det måste ju ha varit en hektisk dag!
Jättefint foto på dig på bussen!
Kram

Svar: Tack. :) Jo, jag hann med en hel del i London, men ändå lagom mycket varje dag. :) Kramkram
Rebecca

2013-06-23 @ 12:01:17
Elina

Ååååh, vi borde åka på semester ihop någon gång bestfriend! Ta massa kort och besöka häftiga ställen :) skulle va så kul!
Fina kort från fina London!
KRAM

Svar: Det vore nice. :D Vart ska vi åka? :) kramkram
Rebecca

2013-06-23 @ 22:45:57
URL: http://evilplansandotherstuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0