London dag 4

Fjärde dagen i London tog jag en taxi till Nottinghill market. Rekomenderar verkligen att åka dit, där fanns allt möjligt.
Jag köpte bla. en jättefin brosch, en mussepigg tavla, klänning, m.m. Det fanns verkligen hur mycket som helst att kolla på, bl.a. två medelålders gubbar som spelade luftgitarr. haha.
Sedan blev det taxi till Hyde Park för lite parkhäng i solen innan det var dags att hämta upp resväskorna och flyga hem till Sverige.
London var awesome, jag kommer definitivt att åka tillbaka. Jag hann se och göra mycket men det finns ändå mer att se och göra. :)
Lite bilder. :)
 
 


Kommentarer
Mormor

Vad är det för en söt tjej som kommer upp på min skärm hela tiden? Önskar jag kunde se henne live!

Svar: Du är så snäll, mormor! :) I September kanske. :)
Rebecca

2013-07-05 @ 16:22:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0