Aberdeen city

Idag har jag gått(vilse) på stan. Men insåg snabbt att det enklaste var att fråga sig fram så jag skulle hitta hem. Fast sen gick jag upp i fel trappuppgång. Jaja, det är inte lätt alltid.
Aberdeen är väldigt fint tycker jag.
Jag köpte handdukar, filt och lakan (har en dubbelsäng nu och har bara vanliga lakan så jag behövde några nya).
Sedan var jag och handlade lite mat i en stor (STOR) mataffär.
Jösses, jag blev nästan rädd när jag kom in. Så stor va den.
Men tillslut hittade jag det jag skulle köpa och jag ska nog dit om några dagar igen och handla mat på riktigt så jag har något i skåpen.
Här är lite bilder ifrån dagen och Aberdeen.
Haha kul skylt. Varning för gamlingar! De borde väl sätta upp en till skylt med vilka tider det är som farligast/störst risk att man stöter på gamlingarna. ;)


Kommentarer
Mamma Mia

Sådana skyltar borde vi kanske ha här i Sverige oxå; det kan ju vara lite läskigt m gamlingar, iaf om de är beväpnade m käpp! 
Vad roligt att få se o läsa om hur det är i din nya hemstad! Ser fram emot mer läsning o fler foton!
Kramar!

Svar: Eller hur?! Konstiga skyltar. :) Kramkram
Rebecca

2013-03-11 @ 10:56:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0