Bike

Köpt mig en cykel, lite märklig till utseendet. Men den kosta bara £45. 
Hoppas jag inte ser allt för konstig ut när jag cyklar på den. 
Skulle egentligen ha köpt en annan men fick inget svar från den köparen förens idag när jag redan hade köpt denna. Så nu kanske jag har gjort en skotte upprörd.
Får lite dåligt samvete när man mailar att man har köpt en annan cykel och får svar "thanks...." Fast ärligt talat om jag mailar att jag vill köpa en cykel och får svar två dagar senare så får väl säljaren skylla sig själv. Jag vill ju ha en cykel nu och kan ju inte veta om den är såld eller inte när man inte får svar. 
Nå, vad tycker ni? Är den fin? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0