B&Q

Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, så jag tog mig en cykeltur för att se vad B&Q var för något.
Det är en stor byggvaru butik med allt från bygg, kök, inredning, trädgård m.m.
 
Min bror har precis köpt hus, som han ska renovera så jag passade på att kika på lite inspiration till honom.
Jag vet ju ungefär vad han vill ha, och det är så kul att gå runt och kolla.
Jag är så stolt över honom, måste jag säga. Fy va coolt att ha en hus man kan fixa med, drömma och planera hur man vill ha det och få göra iordning det precis så som man vill ha det samtidigt som man höjer värdet på det.
 
Så här kommer lite bilder.
 
Snygg ute lampa.
Golvförslag
Golvförslag.
Martin ska köpa grill,den här grillen var ganska nice.
Fina kakel.
Cool stol om du frågar mig.
 
 


Kommentarer
Mamma Mia

Ni är coola var och en på sitt sätt. Visst har Martin fixat sitt hem o allt annat jättebra! Hoppas han är lika stolt o nöjd över sig själv som vi är över honom! Tiden med hus mm kommer för dig oxå så småningom, men just nu gör du ju andra grejer som du har drömt om och det har du fixat jättebra och ska vara stolt över - för det är vi över dig!
Kramar

Svar: :D
Rebecca

2013-04-03 @ 00:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0