Dagdrömmer

Om det är någon som undrar vad jag gör just nu (förutom att inte gå och lägga mig i tid) så kan jag meddela att jag dagdrömmer mig bort lite granna från vardagen.
 
Jag har alltid velat ha ett eget företag.
Och nu har jag hittat en jättekul hemsida där man kan hitta lediga lokaler samt företag till salu. Så nu sitter jag och dagdrömmer mig bort till en framtid då jag har min egna butik.
Kanske en blomster butik?
Internet handeln är ju också något som ökar hela tiden, så kanske en kombination. Att presentartiklarna säljs även på internet?
Men då måste man ha ting som ingen annan har... hmmm jag har faktiskt några idéer, tror jag. :)
Hittade en butikslokal som uthyrdes i centrala Göteborg, Yes please. :)
 
Tänk va nice att ha en alldeles egen butik, som man själv fick välja utbudet på. Och självklart skulle det vara en god omsättning också (annars är det ju inge kul), och så kunde man ha en liten vovve som hängde med till jobbet. Det vore trevligt. 
Om några år, universum, önskar jag mig det. :)


Kommentarer
Elina

Du är ju så kreativ och gör mycket själv, tror inte det blir nått problem för dig att sticka ut från mängden med lite unika prylar! :)

Svar: Hihi tack för berömmet. :)
Rebecca

2013-03-28 @ 21:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0