Idag skall det städas

Hello,
idag skall det städas, packas och tvätt ska torka, imorgon går flyttlasset till Storewell i Skövde, swedenland.
Gjorde min siste arbeidsdag på Teieblomst igår. Kändes lite märkligt, då det har varit mitt jobb det senaste 1,5 åren. Kommer att sakna många på Teiegården (det lilla köpcentret som Teieblomst är i), det är en väldigt fin gemenskap där och när det är lugnt och inte så många kunder går man runt till dem andra butikerna och babblar lite med dem. 
Men jag kommer att åka tillbaka till Tønsberg och Nøtterøy, det kommer jag definitivt att göra. :)
Bilden hamnade på sidan igen, men det är min hall ni ser, så minimalistisk brukar det inte se ut tyvärr. Alla ytterkläder, vantar och mössor är tvättade och snart nedpackade.
Det är lite svårt att välja vad man ska ha med sig. Allt jag behöver måste få plats i en resväska.
 


Kommentarer
Felicia Andreasson

sv: Åh tack snälla! :D

Min syster pluggar på stora konstskolan där i Glasgow ;)
Så där bodde vi under tiden vi var där :) Så roligt för dig att flytta dig, ska du göra något speciellt?

2013-03-05 @ 21:25:05
URL: http://feliciafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0