De senaste dagarna

Haha, Jag la den fjäderkransen på Merethes huvud och så glömde vi av att den var där och sedan när jag expedierade en kund ser jag hur Merethe hoppar till och ser typ livrädd ut när hon kommer på att hon har den på sig och sekunden senare får jag syn på fjäderkransen på hennes huvud. haha jag skrattade så mycket. :D
Min bas har fått sig en resväska inför skottland.
En morgon vaknade jag med att min arm sov som en stock. Inte så konstig när den var mosad under 60 kg och en knapp.
Den här buketten gjorde jag idag, blev ganska nöjd med den. :)
Frostiga träd och vinter.
Vips blev det vår.


Kommentarer
Mormor

Jättefina bilder! Som vanligt.

Svar: Tack! :)
Rebecca

2013-03-04 @ 18:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0