Scotland

Idag, yes här är det fortfarande lördag, har jag varit i skottland i två veckor nu.
 
Helt galen har den här veckan varit, jag vet inte men helt galen. Jag väljer att skratta och se att jag kommer att kolla tillbaka på den här veckan nån gång i framtiden och tänka jösses va knäppt, eller nåt i den stilen.
 
Jag tror jag kommer växa som person av allt detta. Så nånting bra ut av den här situationen blir det ju.
 
För er oinvigda kommer det kanske någon förklaring på detta inlägget i framtiden, vem vet? Just nu är det bara familj och nära vänner som känner mig som vet vad jag babblar om. 


Kommentarer
Mamma Mia

Du har redan vuxit en massa de här två veckorna! Du gör det här så bra o vänder allt till något positivt för dig! Det är bra o det blir ännu bättre! Och du är bara så bäst! :-)
Kramar

Svar: Borde kanske mäta mig? Jag vill ju inte få problem i tullen om det står fel längd i passet. ;) Du är bäst, mamma. Jag hoppas det också blir bra. :) kramkram
Rebecca

2013-03-24 @ 00:30:12
Elina

Skype någon dag nästa vecka? :)
Kram! <3

Svar: Låter väldigt bra! :) vilken dag kan du?Kramkram <3
Rebecca

2013-03-24 @ 20:00:45
Elina

Eftermiddag runt kl 16, måndag, tisdag & onsdag funkar bra för mig :) Vad säger du? Kram

2013-03-25 @ 00:14:37
Rebecca

Eftermiddag i morgon, tycker jag låter bra. :) kramkram

2013-03-25 @ 08:27:35
Elina

Hörs senare idag! :)

Svar: :)
Rebecca

2013-03-25 @ 08:31:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0