Upp och ner

Upp och ner ner och upp grisen gal i granens topp
Det är en fin sång och beskrivning av min dag idag.
 
Kanske är det för att jag är så långt hemifrån eller för att jag inte har lust att ge upp och åka hem än, eller jag vet inte. Ena stunden bryr jag mig i andra stunden tänker jag att det får bli som det blir helt enkelt. 
Men jag tror det löser sig.
Jag tror jag ska va kvar här i 3 månader i alla fall. 
 
Det är lite upp och ned att lämna ett bra heltidsjobb, as bra lägenhet, sälja alla möbler och säga hejdå till alla nära och kära för att ge sig iväg på äventyr.
 
Och snälla alla barn där ute, tro inte på folks Facebook och blogg m.m. inlägg att allt är tipptopp hela tiden och superduper. För det är det inte, oftast är det det men inte hela tiden. Trust me I know.
Men allt blir bra tillslut, det är jag säker på. :)


Kommentarer
Mormor

Livet är väl alltid upp och ner. Jag känner på mig att den närmsta tiden bara blir upp för dig. Dels kommer våren och dels har du "bott in dig" i Aberdeen och lärt länna fler människor, som du inte vill lämna efter bara tre månader! Du har mycket att se fram emot!!
KRAMAR.

Svar: Jag hoppas också att saker och ting blir bra. :)Kramkram
Rebecca

2013-03-19 @ 19:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0