Chihuahua

Söt vovve, va?
På ett sätt skulle jag kunna tänka mig att ha en liten chihuahua nån gång i framtiden. Såg ett TV-program en gång om en som tränade agility med sin chihuahua och det var lite då jag typ insåg att den hunden kunde faktiskt vara mer än en accessoar i en handväska.
Dock är dem väldigt små, min chefs barnbarn har en liten chihuahua och den är visserligen valp men är mindre än va min kanin Rufsen va.
Det är liksom ganska svårt att se likheter mellan chihuahuan och vargen.


Kommentarer
Mamma Mia

En av mina arbetskamrater har oxå en chihuahua. Precis som du, gjorde jag jämförelsen m Rufsen. Den väger mindre än Rufsen o kommer nog göra det som vuxen oxå om jag fattade rätt. Det kanske är mer hund i dem än man tror, men små o ömtåliga är de iaf. Jag kan t o m tycka att Yoshi är liten o ömtålig ibland, fast han ju är både stark o tuff, men msn måste ju tänka på vad hans korta ben orkar med, t ex. Det behövde man inte m Målle precis!
Kram

Svar: Nä man kan väl knappast gå på långpromenad och låta en sån liten vovve bada i en sjö och låta springa bärshärkagång på samma runda som man kunde med Målle. Kramkram
Rebecca

2013-05-04 @ 00:16:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0