Dagen

Till och från undrar jag vad jag gör i Skottland?
När jag inte fick jobbet som jag ville ha i Danmark sökte jag jobb överallt och sedan hamnade jag här.
Jag fick en väldigt tuff start, men sedan löste sig allt. Jag vet att jag har det ganska bra här för det här landet är inte som i Sverige, Sverige är ett väldigt bra land med god standard i alla olika plan.
Men trots att jag har det bra, så vet jag inte om det är rätt för mig.
Idag har varit en riktig skitdag, en topp 5 skitdag här. Och så som det har varit idag och även igår, så vill inte jag ha det i mitt liv. Typ så känns det. 


Kommentarer
Mamma Mia

Du får försöka betrakta det, se det som en del av upplevelsen med att arbeta utomlands, och hålla det som är dumt och fel på distans så gott det går och inte låta någon eller något göra dig illa. Du är bäst, gumman; håll det i minnet!
Kramar

Svar: Tack mamma du är alltid lika klok och bäst. <3 Kramkram
Rebecca

2013-05-09 @ 23:54:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0