Hello from London

Hello i stugan, typ en vecka sedan jag bloggade senast. Men vilken vecka! Just nu har jag semester i London, i för två dagar sedan var jag i Edinburgh och för tre dagar sedan jobbade jag min sista arbetsdag på Anastasia Florist i Aberdeen. 
I morgon åker jag till swedenland. Lite galet att jag ska flytta hem till Sverige igen. Hade nån sagt till mig att jag skulle flytta till Sverige för tre månader sedan skulle jag ha tagit illa upp, men nu känns det bara kul. 
Till Umeå ska jag flytta. Boende är nästan fixat, måste bara ha nånstans att bo första veckan annars är det lugnt.
 
Både Edinburgh och London är awesome! Rekommenderar båda huvudstäderna starkt. Har varit på många turist attraktioner och sevärdigheter och knäppt några bra bilder. När jag har tid så blir det många bra blogginlägg. Bare with me for a few days, så blir det bra. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0