Sunny day

Riktigt nice väder idag. Soligt och varmt.
Förstod inte hur nice väder det va förens jag gick ut i jacka med stickad tröja under, och när jag öppnade ytterdörren så var det liksom sommar ute.
 
Tog mig en promenad till B&Q til deras trädgårdsavdelning och ville helst shoppa loss till en trädgård jag inte har, har en evil plan att dra med brorsan när jag är hemma på semestern till en handelsträdgård och köpa coola växter. :)
 
Söt. :)
 
Köpte lite kryddor på B&Q
 
Utanför B&Q stod det en gatuköksvagn som sålde hamburgare. Mums. Jag har också köpt en campingstol på B&Q så jag avnjöt min hamburgare i nya stolen på en gräsplätt på vägen hem. :)
 


Kommentarer
Mamma Mia

Låter som en alldeles underbar dag! Härligt att du kan konsten att njuta av det som finns där du är, var du än är! Fortsätt så hela livet!
Kramar

Svar: Det är så man önskar alla dagar vore. :)Kramkram
Rebecca

2013-05-05 @ 23:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0