Goodbye Västerbotten

Igår var en intensiv dag.
Jag flyttade ifrån Umeå och flyget gick kl 8 på morgonen så dagen startade kl 04.50 på morgonen.
Efter flyg och tågresa anlände jag i Skövde och matfestival med Elina.
Jag är ju inte den mest matglada människan precis men jag åt lite padthai i alla fall, plus sockervadd och, något som är lite av en tradition för mig, vindruvor doppade i choklad samt en annanas ring doppad i choklad. Gott. :)
 
Jag och Elina spelade lite granna och jag vann en tiger plastgrej. :)
Sedan åkte vi ut och kollade på Elinas nya hus. Jättefint och vackert läge. :)
 
Det var en innehållsrik och lång dag så det blev en tidig kväll för min del så jag somnade vid 21 och sov 12 timmar.
 
Nu är jag hos mormor och morfar och senare idag ska jag till storebror och käka pizza och se på film. :)
Elina utanför sitt fina hus. :)
The eye of the tiger, lalalalalalala.
 


Kommentarer
Mamma Mia

Vilken söt o glad tiger!
Jättefint hus som Elina ska flytta till! Lite avis kan man nästan bli! Du oxå?
Kram

Svar: Jättefint hus! :)
Rebecca

2013-09-08 @ 00:13:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0