Tillbaka från Frankrike

Hello, igen,
Jag är hemma efter en vecka i Frankrike nu.
Jag var typ lite förstörd efter att ha varit uppe i närmare 27 timmar. 
Jag gick upp 08.15 igår och lalla runt i Paris tills det var dags att flyga hem till Sverige, flyget gick 21.20 och sedan gick tåget kl 06 i morse. Så natten spenderades på en bänk på Arlanda, dock vågade jag inte somna, för jag ville inte att nån skulle sno mina väskor, dock nickade jag till några gånger.
Väl på tåget tror jag jag sov ca 1,5 h så det var nice. 
 
Sedan vid 11 tiden kunde jag krypa ned i sängen och sova. <3 
 
Det är faktiskt ganska coolt hur kroppen ändå orkar va uppe så länge. Det är som om den glömmer av att det ska va trött. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0